2020-07-15

Pozycjonowanie stron firmy, a domena

Nazwa domeny powinna odzwierciedlać nazwę jednostki handlowej i rodzaj prowadzonej działalności. Oczywiście najlepiej jest, gdy nazwa witryny internetowej odzwierciedla automatycznie markę lub rodzaj działalności danej firmy.


Pozycjonowanie stron firmy

Przy takim rozwiązaniu, potencjalny klient będzie mógł odnaleźć nas w sieci po prostu przez wpisanie naszego URL-a na pasku adresów. Nie należy więc nie doceniać analizy rynku i konkurencyjności i brać je pod uwagę już od dzisiaj. W przypadku, gdy nie da się stworzyć domeny odnoszącej się wyraźnie do firmy lub marki, które chcemy zarejestrować, nie należy poddawać się. Trzeba pokombinować i znaleźć nazwy funkcjonalne, nazwy opisujące unikalność firmy lub nazw wyrażające emocje bądź misję w odniesieniu do pozycjonowanie stron firmy http://mateuszkozlowski.pl/.


Nazwa domeny powinna odzwierciedlać rynek, na którym działa firma. Wybór nazwy domeny zależy przede wszystkim od rodzaju działalności, jaką się chce prowadzić przez Internet. Czy chcemy coś sprzedawać? W jakim regionie geograficznym jest położony nasz główny biznes? Odpowiadając na te proste pytania, możemy rozwiać wątpliwości i dobrać właściwie rozszerzenie domeny pierwszego rzędu do zarejestrowania dla witryny. Warto zaznaczyć, że za najlepsze rozszerzenie uznaje się .com, aczkolwiek istnieją alternatywne, które są lepsze w niektórych okolicznościach. Nie należy o tym zapominać stawiając na pozycjonowanie stron firmy.


Zgodnie z obowiązującymi zasadami, także rozszerzenia .edu czy .gov mogą być uznane za właściwe ciągle jednak w zależności od rodzaju naszej działalności. Jedynie rozszerzenia takie jak .org czy .net mogą nie podobać się klientom, przede wszystkim wtedy, gdy nasza witryna wiąże się z działalnością gospodarczą. Domeny .org i .net reprezentują bowiem społeczność internetową, w ogólności są to domeny, w których wymienia się opinie, poglądy bądź informacje, a zatem lepiej jest ich unikać, jeśli jesteśmy przedsiębiorstwem.

Zobacz także